Hos Joss

Nu är jag hos min Josse.
Känns skönt att få prata med någon som hör vad man säger :p
Näe men det är skönt å få prata av sej om saker man tänker på.
Sånt som inte vill försvinna ur huvudet..

Hur ska man veta vad man ska tro och vem man kan lita på?
Borde inte tänka en massa för det kommer inte göra mej klokare.
Men iaf har det gått ifrån att jag faktiskt har litat på någon, till att jag inte vet vad jag ska tro.
Jag orkar inte bli sårad och ledsen, men jag känner för mkt för att kunna dra mej ur.

Fan, det som kändes så bra alltihop!

Tur att man har vänner man alltid vet finns där iaf!!
Älskar er!!!









Kommentarer
Postat av: "I"

Har du inte hånglat klart med josse snart så du kan komma hem?????

2009-03-12 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0