Helgens planer

Vet inte riktigt vad som händer imorgon.
Jag hade tänkt hänga med Lillasystern men hon skule till pappan.
Och det känns ganska tråkigt å följa med ut dit faktiskt!
Så vill nån göra nått så är det bara å ringa? :p

På lördag kommer äntligen den omtalade Torsåsfesten bli av.
"I" kommer hem oxå så ja hoppas han vill följa med!
Annars kommer ja nog bli ganska ledsen :p

Läste sms ja fått av honom nyss.
Det gör jue att man saknar ännu mer.¨
Annars tänker man inte så mkt på de.
Tur att jag har mina älsklingar å umgås med iaf :)
Dom är bäst!

Nu är jag hungrig.
Fast jag redan ätit på burgerking
med Kim å John idag.
Ajja ja får väl rota fram nått ur frysen antar jag :p

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0