fylla våld och torsås (obalugg)

Igår var det antons dag. han och hans band (jag säger hans för han är den närmasten vännen i bandet, han spelar trummor) spelade i karlskrona. fan så positivt överraksad jag blev. oj oj oj så bra intrumentalt det var. ja jag skriver instrumentalt för sångaren (antons bror) var inte bra. på att sjunga. han spelade även gitarr. vilket var fan så mycket bättre än sången. sjukt kul att se en så nära vän uppträda. :)
efter de spelat får jag impulser på att supa. (som jag vanligtvis får) och körde in till kalmar och festade med amper och viktor. JAG BLEV SÅ JÄVLA BLASKIGT FULL!!!! lätt värt. jag var ampers suger mommy. säkerligen brännde man över 1000 kr men vaffan. super man så gör man! :D
jag blev så redlös. och spritfull. fick även en öl hälld över mig av en brud. som gick totally bananas!!!  sen vaknar man upp klockan nio och mår inte ens dåligt. så grymt. särskilt med tanke på att man måste nyktra till och köra till torsås för att festa ännu hårdare hemma hos kim och mig. samkvän med sprit och våld blir det! och nu sitter vi här hemma hos mig och kim. semifyllan har varit här ett tag mest tack var min födelsedagspresent som bestod av en LAPHROIG!!!!!!! (L)!!!! 
ÅHHHH!! TACK !!!! vänner me loves!!
(vänner)
puss!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0