Funderingar

Det är synd om mej.
Jag råkade hälla kokande vatten på hela armen när jag kokade ägg innan idag.
Det gör ont fortfarande :(

Jag tvättar nu.
Asså är det bara jag som är rädd när man är ensam nere i kvällaren och ska tvätta.
Jag tror alltid att någon ska komma ner och mörda mej, eller typ skälla på mej för jag inte städat ordentligt efter mej förra gången jag tvättade eller nått liknande.
Så fort jag hör att någon kommer ner i källaren får jag lust att gå och gömma mej på bästa gömställe jag kan hitta, typ torkskåpet eller i torktumlaren.
Jag måste nog försöka träna bort min rädsla innan jag gömmer mej i torktumlaren och någon råkar starta den :p

Ajja kanske skulle diska? Men det är jue världstråkigt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är också rädd :D

2009-03-24 @ 19:31:03
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0