En till cool lista :P

Någon som:
någon som förstår dig
: Josse<3
någon som du saknar: alla hemma i Nybro <3
något som du längtar efter: Midsommar 
någon som du hatar: egentligen hatar jag väl inte någon


Vem:

vem kramade dig senast: Dixie
vem pussade dig senast: "I"
vem ringde dig senast: Mamma
vem ringde du senast: Josse, eller Kim?
vem var hemma hos dig senast: ingen aning
vem var du hemma hos senast: "I"


Har du:
har du några kärleksproblem:
det är svårt å säga, men jag hoppas inte de
har du ätit något idag: Inte än
har du pratat med någon idag: a, men "I" och med Dixie
har du gråtit idag: Näe
har du skrattat idag: Näe inte de heller
har du haft sex de senaste månaderna? fina flickor ligger inte?


Jag:
är singel
: Faktiskt inte
saknar någon just nu: hmm aa det gör jag
är rädd för att bli övergiven: alltid!
sjunger i duschen: om jag är glad så gör jag de ibland
är en morgonperson:  hmm fråga Esse :p
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: njäää eller kanske
är kär i kärleken: a det är man väl lite
skrattar åt mina egna skämt: ja jag är faktiskt den roligaste jag vet :p
vill ha barn: japp, vi ska ha två stycken. En pojke och en flicka :p
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja det är mkt som skulle fixas i sånna fall :D


Har du:

glasögon/linser: Näe men jag borde ha
piercingar: näe inte längre :(
syskon: Lillasyster Esse Jessica Franzen och Lillebror Erik. Sen har ja jue Alle, Jennifer och Amanda lite oxå :P 
                Plus Tvillingen Josse :)
rymt hemifrån: När jag var lite rymde jag till lekplatsen eller trådgården ibland när jag var arg!
färgat håret: näe jag är äkta blodin, precis som blondinBella :p
bra självförtroende : finns det nån bättre än mej'? näe :p
sagt "jag älskar dig" till någon: japp och jag har dessutom sagt jag hatar dej oxå :p
varit kär: Jag är kär, i både Josse och "I" :D
dumpat någon: ja tänk för att ja har de :D
gjort något olagligt: om det gills att man har snattat på Lindex när man var liten?
somnat i skolan: Njua, jag skulle vilja kalla det vila ögonen i sånna fall
brutit ett ben: nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något : åh ja, det var en väldigt romatisk upplevelse utanför strand :p                                                                        
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja, men jag förlåter mej själv :D
smugit ut utan lov: näe.. men sen har jag aldrig inte fått gå ut heller :p
ljugit om var jag är för mina föräldrar: näe.. det skulle väl va onödigt'?
en hemlighet som ingen vet: jag tror Josse vet allt <3
sovit en hel dag: haha va gör man annars när man är arbetslös? :p
somnat gråtande: massa, massa gånger


Brukar du:

titta dej själv i spegeln: ja men högst tre timmar i rad
ha ångest: när har jag inte ångerst?
drömma mardrömmar: ibland
klä dig i svart: inte helsvart iaf
hata folk: nja kortare stunder i sånna fall :p
lita på folk: Jag litar på mina vänner iaf <3 annars hade dom inte vart mina vänner


Sista personen som:
sov i din säng :
Jag själv :)
fick dig att gråta: tyvärr va det "I"
du delade en dricka med: jag och "I" delade på ett glad oboy igår, det var gott fast det inte smakade banan :p
skrek på dig: skrek vet ja inte men det var någon som lät arg på mej igår iaf
du fick sms från: det är den stora frågan :D


Kommentarer
Postat av: Joss

<3<3<3

2009-03-18 @ 19:46:36
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0