Dumma mej

Jag vet inte varför jag får en sån ångerst varje gång jag är ensam.
Men så fort det blir tyst i lägenheten blir jag knäckt och vet inte vad jag ska ta vägen.
Bejbi blir skitsur när jag gnäller för att han ska gå men det är jue inte meningen å gnälla.
Jag vill jue egentligen att han ska iväg och ha kul, jag vet inte varför jag blir deppig.
Men det är såå jobbigt stt man vet att man ska sitta ensam och må dåligt utan någon egentlig anledning
Ja är värdelös, jag vet!

Men iaf ska jag snart öppna mitt vin och då vet jag att ja kommer bli glad :)
Ska städa lite å fixa oxå tänkte jag.. Men det är jue så tråkigt, särskilt utan sällskap!
Men jag ska va en duktig flickvän och göra det iaf tänkte jag!

Ajja jag lär jue skriva mer när jag är lite påverkad

LOVE//
           Sandrisen












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0