Brudklänningar

Jag ska snart göra mej iordning eftersom jag ska ner på stan och träffa mormor och syster vid klockan tolv.
Vi ska väl kika lite i affärer och käka lunch kan jag tänka mej.
Jag tänkte nog låna med mej "I":s kamera ¨så jag har lite foton på de :p

Sen ska jag och "I" tvätta och städa i eftemiddag.
Eftersom jag varit en dålig fru den här veckan och inte städat alls.
Jag ska skärpa mej nästa vecka, jag lovar bejbi!
Annars så ska jag kanske träffa Virro en stund idag :)

Jag har suttit och kollat på brudklänningar på nätet ett tag nu.
Iofs är jag jue redan gift men det är kul och titta eftersom det finns så vackra klänningar.
Tur att jag ska gifta om mej med Josse när jag fyller 40 så jag får ha en sådan klänning på mej nångång!

LOVELOVELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0