Bowling på Harrys

Igåt blev vi bjudna på hamburgare av Andreas, tack så mkt!
Sen fick jag gå på studiebesök på deras jobb.
Andreas skötte rundvisningen och jag fick se allt ifrån en bastu till deras matsal :p

Sen var vi jue som sagt och bowlade.
Jag var om möjligt ännu mera värdelös än va jag brukar vara.
Bejbi var iaf duktig och vann, han blev glad :p
Sen satt vi och snackade en stund och Andreas och "I" drack öl.
Jag fick några cider men jag råkade spilla ut en.

Iaf var det trevligt :)




Kommentarer
Postat av: y

hejsan :)

mjo att ni är tillsammans har jag ju förstått haha.. men vem e han?

2009-03-18 @ 09:34:41
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hejsan :)

mjo att ni är tillsammans har jag ju förstått haha.. men vem e han?

2009-03-18 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0