Bowla imorgon?

Vi ska tydligen bowla med Andreas imorgon.
Det är egentligen inte de att ja tycker det är tråkigt och bowla,
problemet är att det inte är kul när man är mkt dåligare än dom andra.
Om man bowlar med folk som är lika dåliga som en själv kan det till och med vara kul!

Iaf så ligger jag och lyssnar på massa ballader nu, är lite halvdeppig.
Vet egentligen inte varför men jag orkar inte göra någonting alls.
Ja har gjort tre saker på listan iaf: duschat, ätit och fixat mej.
Nu ska jag bara ligga här och sega tills "I" kommer hem.
Sen får vi väl se vad som händer antar jag!

Puss

Kommentarer
Postat av: mama

öj!? föttgeveomevö!?

det är alltid skoj att bowla!

2009-03-16 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0