Midsommardagen

Midsommardagen var vi jue som sagt och hälade på gänget i böda.
Men först var vi förbi köpingsvik och tittada lite på min Joss när hon åt.
Väl framme i böda så börjades det med att jag dracj upp mitt vin medans jag och Kim satt och pratade :)
Dom andra var och spelade minigolf?? töntigt!
Mitt vin tog slut ganska fort och jag som hatar öl fortsatte med det iaf.
Det blev lite grillning och sen bestämde jag att bejbi och jag skulle gå en promenad på stranden.
Vi satt och pratade en stund och sen smög vi faktiskt ner där som spelade dansband å jag tvingade bejbi att dansa med mej fast jag inte kan dansa bugg över huvudtaget.
Sen drog vi tillbaka till husvagnen, satt och pratade en stund och sen åkte vi hem.
I det stora hela var den enda dagen jag festade på hela midsommarhelgen väldigt mysig!



                                    Bejbi                          Peter

Kim                          Gladiator                John


                                                                                        Caroline

                                       Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0