Midsommar

Hoppas alla får en fin midsommar.
Själv är jag fortfarande bitter för att jag ska jobba..
Vi tänkte iaf åka över till böda en stund imorgon efter jag slutat jobbet och hälsa på gänget..

Ska iväg till jobbet om en stund.
Bejbi ska först fixa köttfärssås och makaroner medans jag fixa mej.
Sen ska vi gå en runda runt shelby innan bejbi kör mej till jobbet.
Jobbar mellan 13.30 ocg 21.30 sen får vie se om jag orkar hälsa på Emelie eller om jag åker hem och sover.
Börjar kvart över sju imorgon så jag behöver min skönhetssömn tror jag :p

Iaf så firade jag å bejbi lite igår.
Eller vi drack vin, och åt ost och kex och vindruvor.
Sen tävlade vi i backpacker.. Jag vann så klart :p haha

Ajja hoppas alla får en trevlig kväll..
Och jag hoppas alla saknar mej en smula iaf :p

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag saknar dig MYCKET!

2009-06-21 @ 10:24:55
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0