ingen bra dag igår

Igår var det nära att jag bad bejbi att dra åt helvete.
Jag tänkte flera gånger packa lite grejer och dra hem till Nybro.
Jag vet att jag var trött och överreagerade men jag tycker oxå som jag har sagt 100 ggr att har man en pojkvän ska han vilja vara med en.
Det är så skumt att nu när jag skaffat pojkvän är jag mer ensam än när jag var singel.
Men jag vet att vi borde pratat om det istället för att jag skulle storlipa i en timme men jag var så ledsen och besviken!
Näe, hade jag inte tyckte om bejbi så mkt som jag faktiskt gör hade jag inte varit kvar här idag.

Kommentarer
Postat av: Marie

åååh, sötnos, du förtjänar tid och ingemar är en jättebra kille ju så han kommer förhoppningsvis inse det! <3

2009-06-23 @ 20:46:42
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Bjanca

Hoppas att det känns bättre snart gumman kramar om

2009-06-23 @ 23:56:37
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0