har massa att göra

God morgon!
Nu är det egentligen tänkt att jag ska städa å grejja innan vi åker till Andreas stuga i eftermiddag.
Jag är också så jävla trög att jag tar på mej att gå till systemet (varför när jag är den enda utan körkort??)
Ajja jag får väl skylla mej själv antar jag :p
Iaf orkar jag inte göra nått av det förtillfället utan det får bli lite senare.

På tisdag drar vi iaf vidare till Liseberg.
Det ska bli nice å jag ska åka alla karuseller :p
Synd att syster inte kunde åka med men jag har lovat att hon och jag ska åka efter jag fått min lön.
Det ska bli mysigt å ha en helg med bara henne :)

Måste komma på något fint att köpa till Joss som fyller år på tisdag.
Jag fick pengar av pappa som jag tänkt lägga på de :p
Så är det när man är pank..

Näe nu ska jag spela The sims en stund innan det är dags att ta tag i allt annat.

pusspyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0