fel buss


Mötte lillasystern på stationen i förmiddags.
Vi hittade en väska till henne och sen bjöd hon mej på kinamat <3
Satt och pratade en stund och sen kom min buss (trodde jag)
Gick på bussen och satte mej när jag åkt i tio miunter inser jag att jag sitter på fel buss.
402 går både till norrliden och till smedby. Asså åker jag åt fel håll.
Får gå av bussen och vänta hur länge som helst på den andra bussen.
Har ingen mobil så jag kan inte ringa som på jobbet och säga att jag blir sen.
Kommer fram till jobbet fem över fyra (jag börjar halv)
Jag har aldrig känt mej så stressad i hela mitt liv tror jag

Som tur är har iaf Håkan sett mej på stationen och berättat för Lina att han sett mej gå på en annan buss.
Tur de men fatta vad pinsamt!
Iaf fortsatte resten av kvällen utan mer missöden.
Imorgon ska jag åka med bussen halv sju, och då är det jag som går på rätt buss :p

Nu ska jag nog titta på film i min ensamhet :/
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0