åk inte!

Gårdagen var faktiskt riktigt mysig.
Det började med att Josse kom hit och vi satte oss utanför och rökte medans vi väntade på bejbi.
Bejbi kom och vi åkte till table 20 och lunchade.
Satt untenför och snackade i solen en stund innan bejbi behövde åka tillbaka till jobbet.
Joss och jag gick en runda på stan. Josse köpte lite kläder och sen köpte tokstollan grejer till mej oxå.
Det är liksom hon som har fyllt år och inte jag.
Ajja jag får ge igen när min lön kommer :)

Sen åkte vi iaf till s:t Sigfrid och hälsade på Yoyo.
Vi mös på en filt i solen, rökte och snackade lite skit :)
Sen lagadee Yoyo mat medans Joss klippte mej.
Tack bejbi du är underbarast!

Efter vi ätit var det dags att säga hejdå till Joss.
Hon ska åka imorgon och vara borta 3 heeela veckor.
Fattar inte hur jag ska klara mej :(
Tror helt ärligt jag kommer dö!!

Yoyo och jag gick en och deppade och kollade på tv.
Jag somande på soffan en stund men när jag sovit klart spelade vi Mario Party.
Det var kul även om det tyvärr va Yohana som vann :p
Sen kollade vi på film och drack varsin rosa Pantern innan bejbi kom och hämtade mej.
Vi åkte hem och kramades innan vi somande.

Idag är det där emot jobb som gäller.
Det känns inte alls bra för jag skulle så gärna vilja va med Joss idag innan hon åker :(

pussspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0