Hälsat på kim

Igår jobbade jag till kvart i två.
Ringde till chefen och frågade om jag verkligen behövdes idag eftersom det ändå var fem stycken son var uppskrivna.
Jag fick iaf vara hemma idag, det var verkligen behövligt!
Eftersom jag är så känslig tar jag saker som händer på jobbet v'äldigt hårt.
Igår var det tillexempel en som ramlade  och jag blev så himla ledsen. Tänk då om någon skulle dö (vilket faktiskt inte är så himla ovanligt på ålderdomshem) då skulle jag nog bli helt hysterisk!

Iaf så tog jag bussen hem efter jobbet.
Det är så segt att man inte är hemma förens en timme efter man har slutat. Jävla bussar!
Bejbi kom hem lite innan fyra och vi pussades ett tag innan jag gick och lämnade Dixie till MangeD.
Han frågade mej efter en cigg och när han rökte halva släckte han den och sa att han skulle ge resten till "kärringen".
Sista gången ja bjuder han på cigg när han är så ouppfostrad :p

Efter jag lämnat Dixie åkte jag å bejbi på systemet, och sen köpte vi gyrostallrik på gamla fyrkanten.
Jag fick slänga i mej lite mat innan jag åkte med Anders och Caroline hem till brossan i Torsås.
Bejbi skulle till olearys och dricka öl och titta på fotboll så jag passade på att hälsa på lite :)

Hemma hos Kim spelade dom tv-spel, så jag tittade på.  Anders bjöd på tacos iaf.
Jag var sjukt tråkig och trött, lovar att vara roligare nästa gång jag hälsar på <3

Klockan 22.15 gick min buss till kalmar. Jag var den enda på bussen på hela resan men jag använde den långa resan till att sova.
Ringde bejbi när jag var i stan men jag förväntade mej inte att han skulle svara, vilket han inte gjorde heller.
Jag hittade honom inne på olearys och han inklusive dom han umgicks med var ganska fulla och jag som var trött och seg ville inget annat än att få gå hem. Hans kompisar lär jue tycka att jag är en riktigt surfitta men jag var såå himla trött och orkade inte vara social och trevlig.
Bejbi tjatade iaf i mej en rosa pantern innan jag fick med honom hem.
Promenaden hem tog ganska lång tid kan man säga, men väl hemma somnade jag så himla gott!

pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0