olearys

Igår lekte jag med Virro och Emelie hela dan.
Emelie bjöd på makaroner och köttfärssås, den var mkt god :)
Sen kom bejbi och Andreas förbi och lämnade mitt vin.
Blev ett antal glas innan vi åkte bussen ner till stan och gick på olearys.

Bejbi kom och mötte upp oss där efter lite tjat.
Och Emelie lämande oss ganska snabbt för att åka hem till sitt ragg.
Virro som absolut inte trodde att hon skulle hitta nån som raggade på henne gjorde de så det blir en massa diskande hemma hos Emelie om jag fattat deras vadslagning rätt.

Idag blir det jobb 15.30 - 21.45.
Min buss efter halv tio går inte förren kvart i elva så det känns drygt.
Bejbi verkade inte så sugen på att hämta mej så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Sova hemma hos pappa kanske?
Segt att vänta på bussen en timme iaf..

pusspuss

(bilder ifrån igår)



Där har du min nya hårfärg Marie ;)


haha snygg pose :p

Virro och Emelie <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh så fin du är! :)Jag hörde att ni hade väldigt kul igår och att nån var full ;D Är nu bara 28 dagar kvar tills jag kommer o festar med er :) Puss!

2009-07-23 @ 19:20:19
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: TucciT

hej hej.. nmm e inte virrot tillzsammans me han längre lr? håller inte kolla på nåt o känner mig helt lost.. kram

2009-07-25 @ 01:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0