Urshultsresan del 1

I måndags efter jobbat lämnade vi Dixie hos min pappa och sen åkte vi hela vägen till Urshult för att hälsa på min mamma och Roger.
Vi satt faktiskt och pratade nästan hela vägen dit (vi börjar lära oss)
Vi var framme hos mamma klockan 24.00 ungefär så det blev bara att ta varsin macka och ett glas oboy innan vi kröp ner i sängen.

Dagen bjöd dom på frukost innan vi började göra oss iordning för att gå på tingsryds marknad.

Jag köpte mej en keps

Bejbi gillade min keps så mkt att han lånade den av mej

Sen köpte vi oss matchade strumpor


När vi gått på marknaden en runda gick vi och käkade på en pizzeria i tingsryd


Och sen handlade vi mat och gick på systemet innan vi åkte hem och spelade några rundor kubb.
Jag tror jag och bejbi vann 4 av 5 matcher, Jag har faktiskt börjat bli ganska bra på sista tiden.. Eller var det bara tur??

Jag                                                  Mamman                              Bejbi försöker jongleRA

Jag och älsklings Pepsi


Jag hittade en groda                                         Men jag har jue redan en prins <3


Vi fick massa god mat innan vi gick in och spelade tv-spel resten av kvällen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0