Tänk att jag ska bo ihop med någon

Det är så mysigt med en kisse.
Just nu ligger hon och sover på mitt bröst.
Hon är såå sööt!


Jobbar mellan 15.30 - 21.30 idag, skönt med en kort dag :)
Imorgon jobbar jag mellan 7.15 - 14.15 sen kan det vara så att vi ska gå på strand på kvällen.
Söndag jobbar jag mellan 13.45 och 21.30 och sen jobbar jag bara måndagen oxå sen är jag ledig i två dagar :)
Då är det meningen att jag ska åka hem och börja packa mina grejer så jag kan flytta in här.

Tänk att jag faktiskt ska bo ihop med någon på riktigt.
Jag har iofs bott här praktiskt taget sen vi blev kära, men nu har jag snart  inte har en egen lägenhet att fly till om jag skulle behöva.
Jag har liksom inte varit såhär seriös med någon sen jqg gick gymnasiet-
Än så länge har jag iaf inte fått panik över de hela. det känns faktiskt som om det kommer fungera.
Kunde jue bara önska att vi skulle bo ihop i Nybro men det är en helt annan historia.


pusspuss


Jag och bejbi, vi är så heta tillsammans :p


Kommentarer
Postat av: "I"

å där var jag ju solbränd:(

2009-07-17 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0