Urshultsresan del 2

Nästa dag  blev det frukost och sen spelade vi lite tv-spel igen.
Sen la oss jag och bejbi på en filt i solen och myste ett tag medans mamma städade och Roger fixade med renoverin avtoaletten. . Sen fixade vi oss lite och packade våra grejer

                                                           
Sen åkte vi in till Tingsryd och tittade på bilar innan vi fortsatte till kosta outlet.
Där åt vi först buffe innan vi gick och shoppade.

Bejbi och jag köpte likadana tröjor..
Dock har jag ingen bild än.
Sen köpte jag men en t.shirt och två diamdem.

Bejbi köpte en shorta, ett skärp och en t-shirt och en väldigt vacker t-shirt till mej med tre taxibilar på :p
Sen tyckte vi att vi hade handlat färdigt så vi gick till bilen.





Sen åkte vi hem till pappa och hämtade Dixie.
Tack mamma, Roger och min älskade bejbi för två underbart mysiga dagar.
Jag älskar er!

pusspusss

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det går att köpa sig glad! :D

2009-07-30 @ 17:54:44
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0