Träffat Kusinen

Idag har jag varit och hälsat på hos min mormor och morfar.
Träffade sötnos Kusinen Ronja.
Det var så roligt för morfars hund veerkligen hatar henne.
Han morrade så fort hon försökte klappa honom :p
haha stackars Ronja :p

Morfar bjöd oss iaf på glass i hamnen, jag åt en våffla med en kula choklad.
Det var mkt mumsigt :p
Sen åkte vi hem och datanördade oss ett tag.
Morfar ville ha hjälp med att veta vilka kändisarna var i ett korord,
varken jag eller Ronja kunde någon alls typ :p
Sen kom lillasystern så jag hann träffa henne en liten stund innan bejbi kom och hämtade mej.

Bejbi ska tydligen spela fotboll vid sex sen får vi se om det händer något kul ikväll :)

Förhoppningsvis gör det väl de iaf :p

kisskiss


Farliga Vovven


Snodde en bild på kusinen på hennes facebook :p

Kommentarer
Postat av: ronja

tur du kom:D hatar jocke..

2009-07-10 @ 17:51:47
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0