Träffat EmmaD

Nu har jag både vart hos doktorn och träffat Emma.

Det gick bra hos doktorn iaf, jag har öroninflamation men den kommer gå över av sej själv så jag behöver igen pencilin iaf. (det betyder att jag kan supa i helgen) :p

Emma och jag var och fikade, jag åt en skinkmacka och en vanlijbulle.
Sen snackade vi massa skit och nu har hon tagit tåget till kalmar.
Det var iaf mysigt att umgås lite med henne, det händer alldeles för sällan nu för tiden.

Jag ska träffa Caroline vid halv tre så nu sitter jag hos min morbror för mej själv.
Tittar på gamla bilder och lyssnar på gammal musik på min gamla dator som jag har här.
:)

pusspuss


Emma och Wilma

Mkt sexiga jag :p

Kommentarer
Postat av: "i"

Mycket sexiga du ;)

2009-07-07 @ 13:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0