Leeedig

Det är så skönt att vara ledig idag!
Hoppas bara dom inte ringer in mej, för chefen sa att dom skulle ringa om jag behövdes.
Jag vill verkligen inte jobba idag utan bara ligga i sängen och ta det lugnt.
Sen tänkte jag städa och tvätta lite oxå om jag orkar..
Iaf ska jag pussa massa på kissbebisen.
Den har blivit så mysig nu och sover i sängen och ligger och spinner.
Tyvärr är den lite busig så det kan hända att den biter en i fötterna eller river en i rumpan men det får man stå ut med :p

Klockan halv sju ikväll ska iaf bejbi och jag till färjestaden och gå på resturang med mormor, morfar, lillasystern och mamma. Ska bli mysigt att träffa mamma, jag har inte gjort det på hur länge som helst! (det ska självklart bli mysigt att träffa dom andra oxå) :p

nu ska jag försöka sova en stund till :p
Måsta passa på att sova på veckans enda lediga dag!

<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0