Kärleksbrev till Josse

Skrev mail till min Joss idag.
Tänkte faktiskt dela med mej av det jag skrev så att alla får veta hur mkt hon faktiskt betyder!

Jag satt och läste gamla lunarstorm dagbokar idag och det var så sorgligt!
Jag vill inte vara vuxen utan en fjortis som går på gymnasiet och skolkar ifrån skolan, rymmer ifrån lektionerna, sitter i backen och röker, går på kristallen och kan gå till badhusparken utan att skämmas.
Varför gick tiden så fort för?

Jag vill ha tillbaks allt det där och stanna vid den tidpunken av livet för alltid!
Jag saknar den tiden mkt för att då var det så självklart att det var du och jag!
Alla visste att vi var tvillingar och bästa kompisar för evigt!
Visst vi är jue fortfarande allt det där men på något sett är det jue inte samma sak nu när man har jobb, pojkvänner å städing att sköta..

Men iaf så vet jag att du alltid finns där om det behövs,
och jag vet att du vet att jag finns där för dej oxå!
Du är den bästa, mitt allt och jag älskar dej mest av allt!
Det kommer aldrig någon att ändra på!
Se till att komma hem nu!
pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Joss

Jag älskar dej!

2009-07-28 @ 11:36:45
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0