Ikea

Jobbade idag mellan 07.15 - 14.15,
åkte hem med bussen.
Tog en jävla tid eftersom man får vänta på bussar och greja.
Kom hem spelade lite guitarhero, blev trött vilade en kvart innan bejbi kom hem ifrån jobbet.
Vi åkte till McD och åt och sen åkte vi vidare till ikea.

Vi gick på ikea i massa timmar, köpte faktiskt lite grejer.
En spegel
En bokhylla
Lådor
Lampor
Mörkläggningsgardiner
och lite annat skit :)

Var lite trångt i bilen när vi skulle frakta hem grejerna skulle man kunna säga :p
Men nu är vi iaf hemma och grejerna är uppburna.

Nu ska bejbi sätta ihop hyllorna och jag antar att jag ska diska..
TRÅKIGT!!
Sen hoppas jag på en film och lite pussandes innan det är sovdags :)

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig.
Men tydligen har chefen satt in ett vikarie möte klockan tre.
Har varken tid eller lust med de, var hon tvungen att sätta mötet mitt på dan liksom?
Jag hade tänkt hälsa på mormor, morfar och Ronja imorgon och sen hade jag och Yoyo pratat om att åka och hälsa på Josse i hultsfred.
Ajja vi får väl se hur det blir.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0