Fest typ

Igår var en riktigt städ och tvättdag.
Men nu ser det faktiskt nästan ut som ett hem här.
Kim kom och hjälpte till och sen kommer oxå papa Amper.
Vi spelade tvspel och åt mat.
Sen kom sötnos Emelie hit med lite folk och även bejbis syrra.
Blev lite förfest innan vi drog ner på stan.
Det blev KM en runda först, sen gick jag och Kim och hälsade på Linn som var på harrys.

Sen gick vi vidare till The rock. Jag blev typ uppraggad av en tjej, det är jue aldrig fel :p
Iaf drog vi vidare till olearys och jag och Kim dansade en massa innan bejbi kom och hämtade mej.
Tyvärr var vi tvugna att köra John och hans ragg till torsås innan vi fick sova :p
Vi kom väl i säng runt halv fem men sen sov jag iaf gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0