Bejbi ocj jag ska på dejt :p

Det är så skönt att komma hem ifrån jobbet nu när Dixie är hemma och man möts av en glad hund :)
Nu har jag ledigt i två dagar och det ska bli så skönt!!

Kvällen är planerad med att gå på bio, jag och bejbi ska gå på Harry Potter :p
Vi är så himla mogna.
Imorgon har jag tänkt träffa min Josse.
Åh vad jag har längtat!!!

Just nu väntar jag på att bejbi ska komma hem så vi kan pussas och sen förhoppningsvis äta en romantisk middag innan bion. Jag hoppas jue oxå på rosor så det verkar som vi är ute på en riktig date :p
Möjligtvis skulle man nästan kunna kalla det vår första dejt till och med.

Lite städning är det dags för snart men först ska jag pussa lite på kissbebisen å Dixie, och möjligtvis sova en stund :)

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0