Miss you EmmaD

Ess å min tacos och filmkväll var mkt mysig!
Även om vi kunde hyrt något bättre filmer så är det jue sällskapet det viktigaste!

Igår tog jag och Dixie bussen till kalmar för att hälsa på I.
Vi träffade EmmaD på bussen.
Vi pratade om MD:s nya flickvän å sånt intressant.
Tycker det är synd att han aldrig kan träffa en gullig å trevlig tjej.
Tycker faktiskt han förtjänar de!
Annars var det kul å träffa Emma.
Det händer alldelles försällan tycker jag.

http://www.youtube.com/watch?v=Icv3eUKcjqw

till alla er som gillar dåliga, tjatiga låtar!
Iaf är det älsklings Wilmas favoritlåt i hela världen!

Puss







Kommentarer
Postat av: TucciT

Hej hej har nu länkat til din sida från min :) hoppas de var ok.. kram

2009-01-29 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0