funderingar å så

Nu var det jätte länge jag skrev nått här igen. Jag ska fan skärpa mej.
Hur svårt kan det vara att skriva ett inlägg om dan liksom?

Iaf så var jag i stockholm över nyår.
Kanske borde jag ha dåligt samvete över vissa grejer.
Men det har jag faktiskt inte.
Om det inte är någon som man bryr sej jätte mkt om varför ska man då sätta den personen före sej själv?
Det är inte som om det handlar av någon av mina närmaste.
Dessutom sår det inte alls omöjligt att det kommer bli nått mellan han å mej.
Å det är fan min tur att träffa nån som jag tycker om.
Sen kan folk hata mej och tycka att jag är hemsk om dom vill.

Min Joss har iaf kommit hem ifrån sin skidvecka nu!
Det är fan hemskt att man kan vara så beroende av nån att man håller på å dö för att hon är borta i en vecka.
Men så är det. Ingen förstår mej som hon gör!

Pusss å pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0