I WAS HIGH WHEN I WROTE THIS SO SUCK MY....

Shape!

Idag är det Josse som skriver.
Sandra har nämligen fått för sig att alla som är coola har en gästbloggare.^^

För tillfället sitter vi hemma hos Anders.
Han, John och Peter spelar tv-spel. Dom borde fan skjuts, allvarligt talat.

För det första så spelar man inte Tv-spel när det är fest, och om man nu ändå råkar göra det, så spelar man inte fotbollsspel.
Jag är uppriktigt ledsen att behöva säga det, men det är NOLL poäng till alla!
I vilket fall som helst börjar det dra ihop sig för avresa mot Kalmar nu.

Jag kommer säker göra en lite seriösare gästblogg snart. För att hålla Coolhetsfaktorn på topp.

Men tills dess: Byyy suckers!
lovE/ jossE
http://throughpinkeyes.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ingemar

HAHA nollpoäng till alla!

Och ja det är coolt med Gästbloggare!

2009-02-19 @ 11:02:16
Postat av: Kimpan

Jag tar uppriktigt sagt illa vid mig av uttalandet angående nollpoäng! :::

2009-02-19 @ 15:52:48
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0