Töntigt men iaf igen

Ännu mer skit. Men är man arbetslös å har tråkigt så har man :p

Vart är du någonstans?
Jag ligger i "I"s säng
Favorit sås? Chokladsås :D
Vad gjorde du på toaletten senast? duschade
Rimma på topp? Snopp
Äter du smörpopcorn eller vanliga? smörpopcorn, fast ja gillar inte popcorn så mkt överhuvudtaget
Estrella eller OLW? Estrella är nog något bättre
Dansar du framför spegeln innan du ska gå ut? kanske inte framför speglen men jag dansar nog iaf
Har du någon gång sett ett helt avsnitt av "Sjunde Himlen"? Ja å ja tycker det är gulligt :)
Vilken är din bästa raggningsreplik? Räcker väl med att stå å försöka se söt ut
Ris eller nudlar? Ris är typ det bästa jue
Hockeyspelare eller fotbollsspelare? Hockeyspelare
Ringa eller smsa? smsa
Har du någon gång sett ett kort på dig själv och tänkt att "fan vad jag är snygg!"? haha varje dag :p
Lussebullar eller pepparkakor? Lussekatter heter det väl?
Hårda eller mjuka paket? beror på vem man får paketet av, mjuka kanske om det är av nån med bra smak
Vad ser du om du tittar åt vänster? tvn
Utanför närmsta fönster då? Netto :)
Vad heter/hette din morfar i andranamn? Willhelm?
Vem var din idol när du var 12 år? Spice girls eller nått
Rosor eller liljor? Rosor
Vilken var anledningen till att du grät senast? För jag kände mej ensam å övergiven typ
Har du en smyglunar? haha aa det känns jue lite jobbigt å erkänna detta dock
Vad är det för färg på dina underkläder?
 jag har inga på mej för tillfället
snackar du mycket skit? Nja en del kanske.
Har du någon gång ätit en snorkuse? bläää aldrig
Vem tycker du är snyggast i Spice Girls? Gery
Har du någon gång varit attraherad av någon i din klass/på ditt jobb? Jo det har hänt.
Kan du fortsättningen på den här låttexten "800 gra-ader....." ? : Du kan lita på mig, du kan lita på mig..
Brukar du ta en återställare?: Näe det tror jag inte ja har
Vill du ha barn snart? Nej jag väntar nog ett par år helst
Vad ska dina barn heta?  Va va de nu igen.. jag valde iaf jessica Alba
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma <3
Vem sms:ade du med senast då? "I"
Vad ska du göra om du vann 75 kronor på en trisslott? Köpa godis eller vin.
Tycker du om barn? A alla barn utom dom fula
Vilken låt laddade du hem senast? hmm ingen aning
Läser du sexspalten i Aftonbladet? Det händer
Prenumererat på OKEJ eller KP? Näee
Blivit avkastad av en häst? Ja det har hänt att par gånger :p
Brutit armen? Nej
Slagit någon medvetet? Ja, eller iaf puttat lite kanske
Skämt ut dig för din chef? Ne inte så farligt iaf
Pratat i mobil under en biofilm? Nej. det får man jue inte :p
Fått sparken? Näe

Har du utövat sporten curling? Nej, bara på ps2 om det räknas?
Vem skulle du helst dejta, Tomas Brolin eller Dr Alban?  Dr Alban, då kunde han få sjunga 10 små moppepojkar 100 ggr för mej :D
Rutit eller randigt? Randigt
Har du vaknat upp med någon som du inte vet vem det är? Har nog hänt nån gång
Vad har din bästa kompis för färg på tandborsten? vet inte, grön??
Kort eller lång? Långt hår vill ja ha iaf?
Keps eller mössa? Nja gillar båda :)
Stark senap eller johnnys? Inget av dom.
Vad skulle du välja: ha två näsor eller prata i falsett? prata i falsett. ja har nog med nästa som jag har

Vad borde du göra nu istället för det här: Skaffa ett liv.
Så! Nu är du klar. Vad ska du göra nu? nja ligga kvar här å tjura tror ja.. eller möjligtvis diska 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0