helg

Jaha..
Helgen blev ungefär som  planerat.
Fredag drack vi vin hos Limpan-
Sen blev vi hämtade å körda till Martin där vi stannade en stund innan vi tog taxi hem till Josse å åt och sen sov.

Lördagen spenderades först hos Mormorn å morfarn. Esse å jag gick promenad å nu är det bevisat att jag har världens sämsta lokalsinne å hon har världens sämsta tidsuppfattning. När ja blivit matad av mormor å lite så tog jag bussen till "I". Vi var på fest hos nån från hans jobb..

Söndagen blev det som planerat pulkaåkning och korvgrillning i svartbäcksmåla. Inte för att jag vågade åka särskilt mkt pulka men det var mysigt iaf. Sen blev det ätning på McD och sen åkte vi till Yohana å Daniel å tittade på film å spelade tvspel (jag sov nog mest men iaf).

Idag ligger jag i sängen å har väldens mensvärk å tycker så synd om mej själv. Men ja klarar mej ganska bra med ett varmt täcke, frysna bullar å massa ballerinakex, och självklart får man jue inte glömma oboyen :D:D

puss


Jag, Linn, Yohana å Daniel


Joakim pekar fuck you åt josse 


Jag, Linnis å Joakim


Böghög


Jag får åka pulka till bilen.. ska inte säga nått om vem det var som halkade.. Kul va det iaf :p

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Tusan! Jag ville ju också åka pulka, ni såg ut att ha roligt iaf och det är ju det viktigaste! :D

2009-02-16 @ 18:21:15
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: joss

Tjaaaa. stackare. Hade gärna varit hemma och tagit hand om dig, men jag bor i skolan för tillfället. åhh, det suger. jag saknar dej.. du har ingen mobil, jag har ingen dator... vad ska vi ta oss till??älskar dej iaf. pusspuss

2009-02-16 @ 21:12:29
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0