Deppig

Idag är jag deppig.
Av massa anledningar antar jag.
Funderar på att lägga mej i sängen och gråta tills jag somnar av utmattning.
Men ja ska försöka bita ihop.
Men det är inte lätt när man är trött, hungrig, rastlös och ensam.
Fan skärpning!

Annars har vi vart ute hos pappa igår tills idag,
Inte gjort så mkt mer än å ätit å sovit.
Såg melodifestivalen oxå.
Ja gillade E.M.D inte så mkt pga deras låt utan mer fär att dom är inte helt fel att titta på.
Sen spelade vi lite billjard (ingen fläskläpp denna gången iaf)
och idag har jag å lillasyster byggt två snögubbar.
Dom var så fina men tyvärr hade vi ingen kamera att fota dom med.

Ajja iaf så ska jag lipa en stund å sen vet ja inte.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Nämen syrran, du ska varken gråta, supa eller röka hundra cigg! Hör av dig istället om du behöver prata, två deppiga personer är bättre än en ensam. Puss!

2009-02-22 @ 20:40:45
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0