40-års kalas

Igår var det Pierres 40-års fest.
Den var riktigt rolig.
Jag tog typ 100 bilder så jag tänker lägga uåå s¨många jag orkar :)


Så här såg jag ut :p

Glenn spillde en cider över sej innan festen ens börjat

Söta Dominika

Födelsedagsbarnet

Jag och min bejbi¨



mamoster, lillasyster, lillasysters bästis

burnie å nete              pappa och Hedie       Jag och bejbi

Emma D              Bejbi                  Cicci

Kim Karlsson

virro å Esse                Markus              Pierre, Glenn, mathias

Linus

ess å jag                     Dominika å Ess         mamma å Emma
 

cicci å linus         Emma å Cicci              Mamma å Virro

bejbi och brudarna


markus, kim                mathias, virro       pierre, jag, markus

SandraD                                             Virro

Familjefoto

röka cigarr                morbror å Dominika  

esså virro                  mini Glenn :p           nejbi och jag

bejbi, jag å nästanpappa

love <3                       mormor å jag              jag och morfar

Virro å pierre              Glenn å jag                  Emma å Sandra


mormor och morfar <3

Roger å Emma             Sandra å Glenn




Nästanpappa å jag





Kommentarer
Postat av: Bjanca

Oj haha.. inte några bilder du tagit direkt. Hoppas ni hade det trevligt!!

2009-08-31 @ 18:21:36
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0