Växjö

Igår vakande vi ganska tidigt för vi hade bestämt att vi skulle följa med Danne och Yoyo till växjö.
I växjö blev det lite shopping iaf.
Jag köpte en klänning, ett par skor och en bikini.
Min bejbi köpte ett singstar spel till mej :)
Efter en heldags springade i affärer gick vi på en restaurang och käkade.

Vi stannade i kosta och käkade raggmunkar till frukost


Killarna hittade en bok som dom tyckte va väldigt intressant


Vi tog en paus i ett öltält och tog något att dricka (jag drack vin)

Det går inte ens att beskriva med ord hur mkt jag älskar honom

Daniel köpte en vitlöksmilkshake. Det var tydligen det bästa han druckit i hela sitt liv :p

Yohana och jag tog iaf normala smaker på våra glassar


Vi ägnade tiden vi väntade på maten med att vara kära :p


Innan vi åkte hem vann min bejbi en nalle till mej.
Den har jag döpt till Inge2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0