Fredag

I fredags städade jag hela lägenhet.
I stället för blommor fick jag en ny klänning av min bejbi.
Den är väldigt fin!

Vi passade Erik oxå, det blen en kinabufe på stan, lite godis ifrån maxi och sen spelade vi tv-spel och tittade på film innan pappa och Hedie kom och hämtade honom.

Vid halv tio kom Kim, John, Anders, Yoyo, Daniel + johns klasskompis.
Vi drack och sjöng singstar innan vi åkte ner på stan och gick på olearys!
Där träffade ingemars syster oxå, det var nice för hon är gullig!

Vi drack rosa pantrar och dansade (vi va typ dom ända som dansade men det var roligt)
Vid klockan två köpte vi en gyrostallrik på km innan vi åkte hem och sov!


Anders, John och johns vän :p

Kimpan

Daniel

bejbi, Yoyo å Anders

mkt snygga jag :p


Kommentarer
Postat av: "I"

FAKTAFEL!

2009-08-30 @ 16:46:25
Postat av: "I"

Alltid lika snygg! Love!

2009-08-31 @ 03:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0