Träffat Joss

Josse och Kim kom och hämtade mej efter jobbet i söndags.
Det var så underbart att träffa min Joss igen!
Hon och jag hämtade en flaska vin hos Anderas och sen åkte vi hem till mej och satt på balkongen och drack vin och snackade en massa.
Det är skönt att prata med någon som förstår fast man bara anväder halva meningar och som vet vad man menar utan att man behöver förklara.
Sen gav vi oss på singstar. Alltid lika kul!

Vid klockan kvart över tolv dyker det upp en väldigt full pojkvän och en Kim med McD mat.
Vi käkade, sjöng och snackade innan det var dags att sova.

Dan efter åkte vi till stan och åt på ThaiTaste och tittade i affärer.
Sen åkte vi hem till Linn och blev uppdaterade om hennes Kroatien resa.
Sen var det dags att säga hejdå till min Joss för en massa dagar.
Det är så tråkigt när hon åker jag jag satt och lipade i bilen påvägen hem.

Sen hade bejbi bestämt att vi skulle till Andreas och dricka, och efter vi förfestat där ett tag åkte vi ner till stan och satte oss på krögers.
Det var faktiskt en väldigt mysig kväll trotts att jag blev en smula full :pi

dag har vi lunchat med mormor, mamma, morbror, lillasyster och en av kusinerna på Amigo.
Sen kollade vi på lillasysterns lägenhet innan vi gick en runda på stan.
Lillasystern köpte en mkt fin klänning :)

Nu spelar baby ps3 medans jag ligger och håller på att dö av hunger :p


Kim och bejbi

Jag och min andra hälft

Andreas, bejbi, Emil och brossan hemma hos Andreas

<3

Min Yoyo och Daniel kom förbi en runda

Världsbästa Andreas fixade ett glas mjölk till mej :D

John på krögers :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0