Strand

Igår blev det strand.
Jag, bejbi, Kim, Lillasyster och Yoyo åkte dit.
Yoyo var underbar och körde trotts att hon skulle jobba tidigt idag.
Jag drack iaf massa rosa pantern (dom är bäst)
Vi dansade lite men dom spelade mest massa stekarmusik :p
Vid ett drog vi iaf till sibylla och käkade.
Jag blev skitsur på bejbi för han snackade en massa men hon som gjorde maten.
Löjligt men när man är full blir man sur för sånna saker, även om jag vet att han bara är social och trevligt (och jag skulle inte vilja att han var på något annat sett) så tyckte jag att han skulle prata med mej stället.

Det var iaf sista strand för i år. Fattar inte varför dom stänger så tidigt, dom kunde väl ha haft öppet i augusti oxå?
Men men nu får man vänta tills nästa år

Nu gör bejbien natchotallrik till mej.
Sen ska vi fixa oss och gå ner på stan en runda innan han ska åka och spela fotbollsmatch.
Han är så bäst <3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0