saaaknar min bejbi

Nu har bejbi lämnat mej för en finlandsresa med grabbarna.
Saknar han redan så himla mkt, men som tur är kommer han hem imorgon igen.
Jag tror inte jag har sovit utan honom sen jag åkte finlandsfärjan i slutet av mars.
Jag gillar inte att sova utan min bejbi, jag vill att han ska komma hem!

Igår var vi på ölandsdjurpark med lillebrossan.
Sen kom Kimpan och vi bestämde oss för att åka ner till stan en runda.
Det var trevligt :)

Idag har jag umgåtts med Kim, sovit och vi har bestämt att vi ska dra ut ikväll oxå.
Men först ska jag äta middag på öland för att fira morbror som fyller 40 snart.
Skulle egentligen ha städat lägenheten idag, men jag prioriterade en lååång promenad med vovven istället.

tänkte lägga upp lite bilder ifrån parken med det vill inte funka.
Får väl göra de nånannan dag antar jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0