ny bil

Bejbi säger att jag måste blogga så:

Igår var vi och köpte oss en ny bil.
Bejbi är lite ledsen för stt han inte längre äger en sortbil men ja gillar nya bilen!
På kvällen åkte vi till igelsjön med kim, anders, Yoyo, Daniel och Kimpan.
Vi grillade super goda hamburgare, jag drack vin och snackade skit.
Egentligen skulle vi bada men eftersom det var kallt och sjön ändå har ett väldigt läskigt namn struntade vi i de.

Sen sov jag, bejbi och såklart Dixie hon bejbis föräldrar.
Vi under stjärnorna skulle man kunna säga å det var väldigt romantiskt!

Idag har vi först tittat på friidrott med bejbis pappa, sen åkte vi och solade och bejbi tvingade mej att bada.
Det var skit kallt och jag tror att det var årets sista dopp (åtminstonne i havet)

Nu är vi iaf hemma, eller bejbi är och handlar å sånt.
Vi ska käka tacos och sen hoppas jag att det blir ett besök hos Yoyo och Daniel.
Imorgon ska vi iaf fånga kräftor ute hos pappa.
Hoppas det blir lika mysigt som man tyckte när man var liten!

kisskiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad intressant blogg du har! Tacos är gott! :P

Jag prenumererar gärna på din blogg via bloglovin :)



Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera gärna på bloggen! :D )

2009-08-22 @ 17:54:12
Postat av: ronja

tack gumman, det är du också:)

2009-08-22 @ 23:51:36
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: "I"

Du har nog glömt att skriva här igen ;) Love you!

2009-08-23 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0