Lindö

När vi kom hem till växjö bestämde vi oss för att åka till Lindö för Anders hade hyrt en stuga där.
Jag tog såklart med mej vinet å sen hade jag allsång (mest med mej själv) hela vägen.
När vi kom dit träffade jag min faster som jag inte sett på hur länge som helst.
Så det var mkt trevligt :)
Sen satte vi oss på en brygga och drack vin och snackade skit.
MKT TREVLIGT!
När det började bli kallt gick vi tillbaka till stugan och grillade lite korv.
När vi grillat gick jag och bejbi ner till stranden och badade.
Kan jue säga  så mkt som att det var en av dom mysigaste stunderna i hela mitt liv!
Jag har lätt världens bästa pojkvän

Nu är han dock och spelar fotboll.
När han kommer hem är det nog tänkt att vi ska åka till Nybro.
Egentligen skulle jag å Yoyo gått på vallen ikväll (det är liksom sista)
Men istället blir det woodstock eller va nu skiten heter :p
ajja dom hade öltält iaf å det är det viktigaste :p

Kisses and Hugs


Bejbi och Anders

Amper, Peter och John

Min älskling

Lilla jag :p

Syskonkärlek <3

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Alltid trevligt att se foton! :)

2009-08-08 @ 14:52:12
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0