Fredstock

Igår åkte vi hem till pappa en runda eftersom han fyllde år.
Vi tog med oss en bukett blommor och han bjöd på grillat.
Bejbi spelade biljard med pappa å pappas kompis och vann varje gång.
Man kan jue säga att bejbi var ganska mallig när vi åkte hem och han var obersegrad :p
Sen fortsatte vi till Freddstockfestivalen där Daniel, Anders, Kim, John och min yohana va.
Vi hänge där en stund innan jag och bejbi åkte hem och spelade singstar :)

Idag är planen först stranden, sen jobb och sen kommer min Joss hit och ska sova här!
Jag ´längtar efter henne såååå mkt!



Bejbi tyckte jag skulle gå med klänningen såhär

Band på Fredstock

Käääm <3


Bröderna Lifftner

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Roliga bilder! :)

2009-08-11 @ 17:02:10
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0