färgat håret

När Kim å Joss åkt igår satte jag igång å färga håret.
Jag ska aldrig mer försöka mej på att färga håret själv, det var färg nästan i hela badrummet när jag var klar.
Bejbi kom hem lite efter fyra och eftersom jag var sugen på makaroner och falukorv fick det bli de till middag.
Yohana och Daniel dök upp och yoyo och jag sjöng singtstar och sen åkte bejbi till sin fotbollsträning och jag åkte med Yohana och Daniel hem.
Vi tittade mest på tv, men det är roligare att titta på tv ihop med npgon än att göra det själv.
Bejbi hämtade mej runt halv tio och sen åkte vi hem och sov.

Idag ska jag till orrefors på fest hos Samantha. Det kan säkert bli trevligt :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0