blev såklart utgång igår

Självklart blev det ändå så att jag gick ut igår.
Jag stannade faktiskt hemma ifrån början men ångrade mej ganska snabbt och ringde en taxi.
Eftersom klockan redan var ett när jag anlände ner på stan blev inte utgången så långvarig.
Sen åkte vi hem och "dom rika levde sitt liv" på Anders kort och vi köpte några nya låtar till singstar.

Idag har vi varit och badat (iaf badade bejbi och Anders).
Jag träffade min Yoyo hon var sötast som valigt.
Vi tog en kina på stan å sen var det dags att åka och jobba.
Fick höra av en farbror på jobbet att jag hade små söta bröst :p
Dom är så gulliga iband :p

Bejbi hade såklart rört ihop allt och lovat att han skulle mötra mej efter jobbet samtidigt som han skulle äta middag med Andreas på stan. Så jag bestämde mej till sist att åka ner på stan och dricka en rosapantern.
Nu är vi iag äntligen hemma och jag ska försöka sova lite innan det är dags att gå upp vid fem för att fixa sej och sen jobba :)

natti natti <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0