Varför min pojkvän är den bästa i världen


  • Han är precis lika töntig som mej
  • Han får mej att skratta
  • Han väcker mej på morgonen bara för att vi ska hinna mysa en stund innan han går till jobbet
  • Han vet precis hur han ska få mej glad när jag är ledsen eller arg
  • Han kommer bra överens med mina vänner och mina föräldrar
  • Han är sååå söt när han är tjurig
  • Han stressar mej inte även om vi har bråttom (han vet hur hysterisk jag blir)
  • Han ville gifta sej med mej innan vi ens var kära på riktigt
  • Han orkar med mej fast jag är en väldigt komplicerad människa att vara tillsammans med
  • Ibland sätter han faktiskt mej före fotbollen
  • Han berättar för mej flera gånger om dagen att han tycker jag är fin (till och med när jag är nyvaken)
  • Han är så mkt finare än han själv vet om


Kommentarer
Postat av: ronja

aw, vad söta ni är! glad för eran skull sandrus:)<3

2009-04-23 @ 16:54:58
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0