Kim, grillning, spel

Igår lekte jag med Kim.
Vi testade kaffebryggaren och var på Netto och stod i kö i en evighet.
Sen åkte jag och bejbi och tittade lite på stan och jag handlade ett nagerlack.
På stan fick vi sms av Yohana att vi skulle komma till Nybro och grilla.
Så vi tog bilen och åkte och handlade mat och självklart en box blacktower.

Vi grillade med yohana, Daniel, Anders och Carro.
Petter med hans tjej kom förbi oxå.
Maten vart underbart god iaf.
Sen dök älskling Limpan upp :)
Sen gick vi in och spelade spelet vi spelat på julafton.
Det innhöll ägg i hår, drickande och insmörjande av vinäger, mustach ritande, ätande av senap å tuggande på strumpor.
Självklart var det jag och bejbi som vann!
Vid halv ett åkte vi hem och sov.

Idag har vi käkat och tagit det lugnt.
Ikväll blir det utgång och tjejkväll :)
Nice ska de bli :D


Kimpan


Jag va så glad över mitt nagerlack


Pojkarna fick sköta grillen



Nice med mat :)



Spela spel :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0