Tur att jag inte frös ihjäl igår

Igår var jag på tjejkväll hos Emelie.
Jag, Virro,Marie och Emelie sjöng singstar och drack vin.
Vid halv tio kom Linn oxå.

När bejbi spelat innebandy klart
(hans lag kom faktiskt två)
så körde han ner oss på stan.
Vi mötte upp Kimpan och drog in på olearys och dansade.
Jag blev ovän med bejbi och gick hem med bara linne på mej.
Bejbi var och körde runt och letade efter mej i typ två timmar och jag satt utanför lägenheten i bara linne när det var minusgrader och höll på att frysa ihjäl.
Tillslut hittade bejbi mej och han var så snäll och tog hand om mej.
Jag kan jue tänka mej att jag kommer bli sjuk iaf.
Så onödig man kan vara när man är full iaf.
Pinsamt!

Nu är bejbi med pappa och Esse och spelar innebandy.
Jag ligger i soffan och funderar på att käka rostade mackor :p

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra, Sandra..jag vill inte att du fryser ihjäl Skärpning I love you MOrmor

2009-04-19 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0