Sommarjobb

Dom ringde mej nyss ifrån smedby och tyckte att jag skulle komma på intervju på måndag.
Palla jobba på ålderdomshem en sommar till.
Det är inte alls min grej egentligen.
Ajja jag antar att jag ska va glad att jag kanske får ett jobb över sommaren.
Men blää asså!

Annars är jag och lillasystern hos mormorn/morfarn på öland förtillfället.
Jag och lillasyster har tänkt sola och gå en lång promenad.
Mysigt, mysigt :)

Det var trevligt igår iaf :) Tyvärr hade jag inget legg men ja fic jue träffa favoriterna Kim och John en stund iaf :)
Ävem om fotbollen var en "liten" aning tråkig..

PUSSPUSSPUSS
 

Kommentarer
Postat av: maalin

ses på fredag.... det är nämligen dagen som gäller =) puss

2009-04-02 @ 13:19:08
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0