Shopping, hamburgare och Singstar

Igår var jag med Virro på stan.
Hon handlade smink, ett par byxor och en tröja.
Jag var smakråd och klädhämtare :)
Sen gick vi på McD jag åt en hamburgare och drack en juice.
Virro drack självklart cola.

Vi möte bejbi efter jobbet och sen åkte vi till Emelie och grillade hamburgare och drack vin.
Det blev även endel Abba på singstar.
Jag blev så förvånad över att bejbi faktiskt inte var värdelös längre.
Undra vart han har varit och tjuvtränat? :p

Sen åkte vi ner till Mollys en runda.
Bejbi "mådde illa" så vi tog taxi hem.
Vi köpte cigg.
Jag vet inte hur det gick ifrån att bejbi skulle bli sur om jag rökte till att han köpte cigg åt mej.
Men han är bäst.
Jag tänker fortfarande inte röka med jag tycker det är okej på fyllan :)
Iaf var det inte ens speciellt gott och röka, men jag fick jue min vilja fram iaf :p

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hiih tackar så mkt :) får bara hoppas dom passar me :D KRam

2009-04-08 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0