Potatis

Igår när jag kom hem ifrån mormor städade jag och diskade efter förfesten,
sen satte jag mej på balkongen med en filt, ett korsord och en cigg.
Jag kände mej som en riktig hemmafru :p

Iaf så berättade min man för mej igår att det fanns mögliga kokta potatis i kylskåpet som stått där några veckor.
Han sa oxå att han hade flyttat ner dom två våningar i kylskåpet så att jag skulle se dom och slänga dom.
Så dum, det kunde väl lika väl han göra när hon upptäckte det istället för att räkna med att jag skulle göra de.
Jag berättade för honom att det kunde han fan göra själv och att jag vägrade.

Men vem tror ni stod där idag och höll på att spy medans potatisarna blev slängda och grytan diskad.
Inte herr Johansson iaf.
Jag är så snäll att det är synd om mej :)


pussPuss

Kommentarer
Postat av: "I"

Du är världens bästa fru du! ;)

2009-04-03 @ 14:19:34
Postat av: Anonym

tänk vilken duktig flicka!! fast morfar tyckte nog att du skulle ha ätit upp dem. See you on monday your granny (and your mother is here too) Puss från oss

2009-04-03 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0